stämningen är på topp

good morning!
det var egentligen tänkt att jag skulle vara påväg till stallet just nu för att ha stalltjänst, men vädret är fan inte okej att cykla i! så tänkte faktiskt unna mig att stanna hemma från stalltjänsten idag.. förlåt isabell men hoppas att du hajar läget.
haha och självklart ska inte den här bloggen bli en depp blogg, men kände att jag behövde spotta ur mig några rader om hur läget är ändå, och tack för den fina sången ange! det lättade ju upp stämningen rätt rejält :P

första lektionen börjar halv 11 idag, och det är nog lika bra att jag är vaken istället för att gå och lägga mig igen så att jag inte råkar komma försent!
eftersom jag är uppe i så god tid så ska jag gå och göra en megafrukost och äta framför tv:n! vi hörs senare,


/MMM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0