stressigt?

ehh michaela ringde nyss och sa att jag ska va klar lite innan 8. vilket skämt. jag sitter här i handduk och har precis kommit ut från duschen. suck på mig.

aja, vet (typ) vad jag ska ha på mig iallafall så det är ju skönt. dock inte vilken jacka jag ska ha men men.

förövrigt så är jag visst bra på att banta. jag gick hela strandpromenaden till stallet!!!! tog en timme för dennis skulle kissa överallt, trodde inte en chihuahua kunde ha så mycket kiss i kroppen, haha det där lät konstigt men men.

har typ inte ätit nåt nu när jag kom hem heller för det va äcklig mat. så det blir en billig fylla och en jävla bakfylla imorn, hatar det och ändå så gör jag alltid felet att inte äta innan jag dricker....


IIIN i dimman!!!

/angelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0