thank god it's friday

fast det spelar ingen roll för min del, helgen kommer att bestå av jobb och plugg.. haha nej jag skojade bara, ska sjävklart ut och rocka loss också ;)
dagen har varit skön som fasiken, skola mellan 12-15 sen åkte jag och shoppade, blev ett svart genomskinligt paljettlinne från bikbok och sen ny hårfärg. efter shoppingen drack jag en latte med åsa på jobbet medans jag väntade på jessi. sen gick vi till systemet och inhandlade lite inför imorgon och sen åkte vi hem.

har nyss varit ute och gått långa rundan på 9,5 km med bebben, i know, i am the best ;)
ska hoppa in i duschen och sen ska jag ringa paulina, hon ville att jag skulle gå ut med henne ikväll men med tanke på att jag jobbar imorgon kl. 8.00 och ska ut på kvällen så får vi se, ange tjatar om myskväll men då kommer vi bara äta massa onyttigt och det känns ju lite onödigt nu när jag har varit så duktig..

men vi hörs nog senare kära vänner!

hugs and kisses / miche.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0