tisdag!

hejeee!
kom nyss hem från skolan, tänkte gå ut på en liten runda med bebben nu om en stund innan jag sticker ner till stallet!

gick upp kl. 07.00 imorse, och en helt sjuk grej som jag har börjat med är att jag vaknar innan klockan ringer! imorse vaknade jag med ett ryck när klockan var 05.53 liksom!!

vi började kl. 08.00 med att titta på film, vi såg på flyga drake och den var riktigt hemsk! inte min typ av film om man säger så.
filmen slutade vid 10.00 och lektionerna började inte förens kl. 12.00 så vi hittade på massa roligt som t.ex åka till golfbanan och slå lite bollar, åka bil på gångvägar och skrika på tanter under tiden... haha ja vi går tredje året på gymnasiet men fyfan vad kul det är att vara lite barnslig ibland!

eftermiddagen och kvällen kommer spenderas i stallet, jag ska rida dubbelpass och sen ha lite teori samt hjälpa till i stallet.

hörs later fooks

XOXO / hästnördeeen, m.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0