trötttt

god morgon!
gick upp för en halvtimme sen typ, just nu sitter jag och äter musli med yoghurt! gott som fan! ska snart ut på en långis med bebben, har förvisso feber men jag är så jädrans rastlös så jag måste fan få röra på mig!

inget speciellt planerat idag förutom att träffa felicia och så blir det evebtuellt fotbollsträning ikväll om jag e pigg, vilket jag hoppas!!

haha pratade med paulinas och mina danskar idag också, sååå jävla roliga! underbara människor och dom pratar ju bara så bäst! vi ska träffa dom snart iaf, och vi har även planer på att åka med till danmark och festa lite också ;D vi får se hur det går med den saken men man kan ju alltid hoppas!

cy / MICHE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0