vilket jävla skämt

jag har glömt min jävla pinkod till mitt bankomat kort. ÅÅÅHHH blir galen på mig själv. Hur fan kan man glömma en kod som man använder iprincip varje dag? Och jag har inte ens nån aning om vad koden kan vara. Och det här är fan inte första gången det här händer.

HAHA pallar inte. Får väl ringa nordea imorgon, för jag har ju inte direkt varit smart och skrivit upp koden. Det är liksom inte en tillfällighet att min pinkod till mobilen är 1111.


FAAN va irriterad jag blir på mig själv...



A

Kommentarer
Postat av: Sophie

HAHA! Som när ja glömde bort pinkoden till mobilen på flygplatsen precis innan magaluf. Omöjligt att få tag på puk-koden liksom. Retard telenor

2009-09-25 @ 08:25:39
URL: http://snopans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0