working

sitter här och sliter på jobbet, alltså sitter i telefon och är inne på facebook och bloggar. det är typ fest här med en orkester och jättemycket folk som går runt och minglar med öl och xider, själv dricker jag vatten och taggar inför imorgon, WIIIEEEE :D

drog in till stan efter stallet och mötte pia, jessica och michaela. hittade JÄTTEmycket som jag ville ha, men köpte bara en kappa/trench och ipodhörlurar och nagellack, ta gärna upp en intresseballong. skulle ha en ralph lauren skjorta men hittade ingen :(

angående min älskade bäbishäst så är han lite öm i ena framhoven, typ minimalt lite men iallafall, min hovslagare va ute och kollade imorse, så han ska skrittas tills på söndag sen ska han komma igen om det inte är bra. suck :( stackars min nussi. ska köpa nåt fint till honom så han blir bra fortare.

hörs när jag kommer hem eller nåt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0