l ö r d a g

Chachaaaaaaa

Michaela ringde mig häromdagen och sa att vi skulle börja blogga igen. Min första tanke NO WAY. Men sen tänkte jag liksom, varför inte? Fast jag sa åt henne att vi borde byta bloggnamn för det här är så jävla töntigt. Så hon skulle komma på nåt fyndigt. Detta var i torsdags och det har fortfarande inte hänt något. Inte för att jag bryr mig så värst mycket men ändå.

Hmmm..Igår var jag, sophie och felicia på stockholm live på amba. det var..underhållande. Men amba var inte så livat direkt. Vi satt mest i viprummet, som vi tyvärr var tvugna att dela med självaste kissie och hennes konstiga vän...Sen drog vi till collage och festade med komikern Jason vadhannuheter, han som kallade oss både slynor och horor, men vi blev vänner sen. Han var lite läskig men skön ändå.

Nu har jag precis fixat mig. jag och marcus ska på bio ikväll men han är på hockey och det verkar ta evigheter. jag ska komma hitta nåt att ha på mig och gå ut med hundarna sen kommer han nog. så det är väl bäst att göra det nu för han blir så grinig när jag är seg.


Bye /
Angelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0