springtime bitches

hej hej hallå dagboken!

sitter och vräker i mig ett äpple i hopp om att släcka sötsuget, vill gärna inte se ut som en strandad säl i sommar.. kul, min lillebror kom nyss in och informerade mig om en chokladpudding som han lämnat i kylen till mig, why? jaja det är lika bra att gå och slänga den innan jag hinner äta upp den....


har i alla fall fått upp ångan här med bloggandet så jag tänkte köra på tills jag tröttnar, ska nog få min sämre hälf ange att joina mig om hon nu inte är fööööör upptagen med marre, eller bigmac som han så fint kallas.

men nu blire en kopp te och ett äpple till, jag måste ju som sagt slänga puddingen och jag hoppas inte att jag gör som miranda i sex and the city, ångrar mig när det ligger i soppen.. men usch, där gick jag över gränsen..

CIAO.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0